onsdag

duktig Emmson! har pluggat hela förmiddagen, på ballkongen.
men de va inte en trevlig överraskning jag mötes av när ja skulle gå ut. vi hade ställt en soppåse där ute igår eftersom den luktade så och vi orkade inte gå och slänga den, när jag kom ut i morse kan ni kanske gissa vad som hade hänt? det va mat över hela ballkongen. ris fastklibbat, fågelskit överallt, tomater fastklibbade och en massa annan skit överallt. men jag tror jag fick bort det värsta. balanserade på de små plättar där det inte va nått klet medans ja tog bort det andra med en diskborste (som nu ligger i sopan)!
nu ska jaåka ner till banken och säta in lite pengar och sen åka och handla. hejdå


svart till moster: nej cykeln är inte trasig, men ville inte ta den eftersom ja då skulle få cykla hem och ja trodde det skulle bli regn, därför gick ja på morgonen för att kunna ta stadsbussen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0