söndag

hejsan svejsan
här kommer en liten redovisning om helgen
fredag började ju med dom sista 8 timmarna hos pappa
fast efter maten, runt 1-halv2. sa pappa att ja bara behövde fixa klart fönstret sen fick ja sluta.
så ja skrapade klart&sedan slipa med slipmaskinen. så ja sluta vid 2- halv3 istället :)
efter en lååååång härlig dusch och 5 minuters packning kom hans&skjutsade mig till bäckhammar,
där ja åkte med mikael. eftersom han ändå slutade då.
åkte hem&gjorde mig iordning&åkte till lisa, för hon fyllde 18 :D
var först några st hos lisa&åt och hade det mysigt
sen kom det mer&mer folk. Jag som varit vaken sen 06.30 var precis astrött
så ja fick med mig rikard hem runt 2 typ
lördagen  gjorde vi inte så mycket, kolla på mean girls sen åkte ja hem för att duscha osv
efter ett tag åkte ja till lisa, vi hyrde film&hade det allmänt slappt.
säg att du älskar mig hette filmen, den hade bra budskap men den va lite konstig.
när filmen va slut typ kom rikard&vi åkte upp till McD&köpte glass !
vi skjutsade hem lisa&sen åkte hem till mig. kollade på nån kass film på tvn, sen somnade jag
imorse (söndag)  vaknade vi i princip av att rikard började blöda näsblod :/
käka frulle, sen åkte han hem&jag typ .. inget
väntade på att mamma skulle laga mat, men hon gjorde en jordgubbstårta istället, bara för att hon kände för det?
men sen blev det äntligen mat. då åkte ja till Amanda&vi gick till lillemors&hyrde film. Marie Antoinett.
vet inte om det stavas så, men den såg vi iaf.
den va väl sådär, det hände inte så mkt :p
imorgon ska ja umgås med Lisa hela dagen eftersom hon åker till italien sen i 2½ vecka :(
måste ner på stan .. har slut på rouge och så ska ja köpa dedär nagellacket :)
juste, igår kollade jag&lisa på vår lilla tripp till gbg ;D våran årliga tripp till liseberg ;)
hoho ;D jag längtar redan, det är så mysigt :)
nej nu fåre vara nog, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0