onsdag

hejsan svejsan
igår var vi i örebro med skolan, va på typ .. studiebesök.
va på marieberg och i stan ..
hittade ett linne, en tröja och lite småsaker, inte så mkt, men de räckte alldeles utmärkt :)
när vi kom hem åkte ja till lisa, dels så hade ja inget att göra, och så orkade jag inte åka hem.
vi spelade tv-spel igen ;D fast det gick skitdåligt för mig :P höhö
efter ett tag åkte ja hem&käka, kolla på desperate och scrubs, sen tuppa ja av :P
i morse verkligen plågades jag när ja va tvungen att gå upp.
fast ja vaknade vid 6 först, av att de lät som nått droppa, men de va en påse som "gled" mot spegeln :P
sen somnade jag om. men näre va dags att vakna låg ja kvar till halv, dvs att ja inte skulle hinna duscha,
men så fick det bli. Orkade verkligen inte
sen  när ja kom till skolan så hade vi inte ens den första lektionen, eftesom hon va borta .. :@
nu har vi handel&det suger !
jaja, hejdå

jag vill ha ett JOOOOOOOOOOBB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0