länge sen

Hej igen , de känns som det var väldigt länge sen.
bloggen har ju inte funkat på några dagar (?) men nu är det ju som vi ser tillbaka.
Igår gjorde ja min första dag på praktiken, det gick bra :)
har bara galgat, och fixat i butiken än så länge.
jag är så himmla shoppingsugen så det finns inte, men det får vänta några veckor ändå
ska ju snart till karlstad och göra teoriprovet, jag har tagit ledigt från praktiken då, så ja har tid över sen för att shoppa haha, lisa ska troligtvis göra provet samtidigt så vi får se vem det blir OM det blir någon, som får bjuda på fika. Just nu, eller aa denna vecka kommer ja att jobba med mitt PA så mycket som det bara går. jag har inte mycket kvar så det ska bli klart denna veckan.
imorgon äre gympa efter praktiken och på torsdag ska ja städa hos jenny, helgen kommer bli LUGN som bara den. behöver en slapparhelg.
grät mig själv till sömns inatt igen, One tree hill är gråtframkallande med andra ord.
nej nu ska ja ta tag i mitt PA.. hejdå



konstiga? det kanske räcker snart

image54


"Angelina är redan gravid och väntar enligt uppgift tvillingar. Hon har sedan tidigare dessutom de adopterade barnen Maddox (från Kambodja), Zahara (Etiopien), Pax (Vietnam) och biologiska dottern Shiloh. Men mycket vill ha mera och nu tänker skådespelerskan och sambon Brad Pitt adoptera igen. Den här gången från ett svenskt fosterhem."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0