9.45

.. och jag har redan varit uppe ett bra tag känns det som.
imorse, typ kl 8 skulle rikard åka till jobbet, men dundrar sedan ner i rummet igen och frågar om jag sett hans bilnyckel!?
ehm, nej jag har sovit? haha jag hjälpte till att leta lite, han ringde, det ringde till honom, han sprang upp, han kom ner, herre gud vilken morgon. Tillslut kom hans mamma hem så han fick ta hennes bil.
Jag kände inte att det var någon idé att somna om så jag gick till bussen, missade den, men sen hann jag med den ändå. bla bla bla, va ointressant inlägg.
iaf, rikard ringde när ja va på väg till bussen och sa att han hade hittat bilnyckeln. i jackfickan! det hade varit hål i fickan så den hade åkt ner nånstan eller hure va.  nyckeln är iaf tillbaka.

fick mail ifrån lisa precis, saknar henne som tusan !!!!
men snart kommer hon hem!

idag ska ja städa hos jenny, ska bara duscha först så åker ja dit sen.
Efter det nångång ska ja träffa amanda på stan litegrann och vid halv 7 ska ja jobba på maski.
fick rycka in igår föresten, vilket va bra, jag behöver ju pengarna liksoooooooooom.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vem fan är den där jenny????? :P

2008-12-05 @ 16:58:22
URL: http://juvliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0