jobb

hej hopp.
igår ringde dom från bergvi och behövde hjälp, och självklart kommer jag till undsättning,
så idag har jag jobbat mellan 10 och 17. hittade en studentklänning när ja väntade på tåget hem också, vilket är väldigt bra gjort av mig :P fast ja måste ha en mindre storlek så ja ska ringa till en butik i göteborg så kan ja byta den där om dom har storlek såklart, eftersom vi ska dit med skolan på torsdag. oooooj gossip girl, brb.

sådär nu är ja tillbaka, för nu blev det paus. igår va ja iaf ute med lisa i solen i några timmar innan ja åte med några blivande jobbarkompisar på maxi till karlstad. det var niveakväll och jag fick hänka på. det var trevligt och intressant, dock kommer ja inte ihåg .. mycket alls :P och på slutet fick vi mat&efterrät + en liten påse med niveaprylar. det var en trevlig liten tripp och jag tror verkligen att ja kommer trivas i sommar!
imorgon äre skola igen, blir nog inte mycket gjort meeeeeen, ja ska dit och kolla av lite saker bara.
ha en bra kväll, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0