slajm

jag är hemma med mathilda idag igen.
idag fick ja iaf sova till halv 9, vilket var väääldigt skönt.
egentligen hade ja behövt sova typ 4 timmar till eftersom ja inte kunde sova igår heller.
jag hade ont i huvet, ont i näsan, ont i magen och jag var inte trött för fem öre.
jag satte i ipoden i öronen, tog en sjal och lindade över ögonen och runt huvudet och då somnade jag redan efter 3 låtar :p
Jag har börjat städa i mitt rum lite, eller jag började igår. plockade bort massa jävla skit som jag aldrig använder osv.
Nu sparade jag inte lika mkt "jag-kommer-nog-använda-nångång-saker" vilket kändes bra. Men jag är så himla dålig på att slänga saker. speciellt saker man fått, alltså typ prydnadssaker som man bara har framme för att vara snäll. men det va inga sånna saker som sländes iaf. Fortfarande saker som bara ligger i en hög eller i en låda som ska upp på hyllor, när dom kommer upp. har lite tavlor också ..

Ikväll är det gympa igen, jag fattar inte vart tiden tar vägen? det va nyss gympa liksom. känns som det var i förrgår eller nått. men det är redan en vecka sen. samma sak med lisa, hon har varit borta mer än en månad, helt otroligt.

känner mig som en sleten mamma nu igen.
Jag känner mig så jävla vidrig, FY!
jag har gått i långkallingar och en tröja sen i måndas, ja måste få på mig ett par jeans, rycka upp mig lite. Jag skulle behöva ett jobb också ..
nu ska ja duscha och sätta på mig ett par jeans, hejdå

imorgon är också första dagen sen i lördags jag faktiskt går utanför huset (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0