SNÖ !?

hejhej
igår vare mys med rikard :)
vi badade bubbel, vilket blev lite .. va säger man, inte som vi tänkt oss, vattnet blev inge varmt så vi bada i ljummet vatten, vilket va sådär, men det va mysigt ändå :)
efter det åkte vi &åt en romantisk middag på McD ;) fast jag tog en glass istället för mat, kännde att ja behövde det :p
imorse vaknade jag hos rikard, igen :p
gick ner på stan, träffade amanda, emelie och linto på stan så ja satte mig där ett tag.
Sen när vi skulle gå så hamnade vi i värsta snöovädret, jag fattade inte rikigt vad som hände, men ja gick till närmsta busshållsplats och tg bussen hem.
nu ska ja kolla lite på DH sen ska jag&rikard åka till pappa tills imorgon.
imorgon ska ja hem till amanda och fira henne, men som sagt, nu blire DH..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0