torsdag

jag hade frukta gårdagen i vecka och nu är den äntligen över och förbi. barnen va jobbiga och dagen va varm = ingen bra kombo. men idag är det torsdag och jag är ledig nu, har jobbat klart mitt morgonpass.

om man inte räknar med denhär helgen så är det bara 4 helger kvar tills jag kommer hem, om 6 dagar bara en månad kvar. det är sjukt. jag vill och jag vill inte! kan inte fatta att det är JULI liksom ..
igårkväll när ja gick igenom min almenack osv så höll ja bunten med den tiden jag varit här i ena handen, och tiden som är kvar, i andra. hjälp. inte mkt papper det inte. kvar alltså.

imorgon åker majja hem så förhoppningsvis ska vi spendera tid tillsammans idag! I helgen ska ja och julia till hampstead heath och gotta oss, kanske unnar oss lite sushi också? :D annars ser framtiden ut såhär:

5 juli - Edvin fyller 1 år
6 juli - Lisa fyller 20 år
11 juli - Julia fyller 20 år och mamma&co kommer hit
21 juli - barnen slutar skolan
4 Aug - Briggsarna åker till portugal = jag LSUTAR
8 Aug - jag kommer hem :D

ska passa på att gratta Kicki också, grattis grattis :)

nu drar ja ut i solen, hejdå era små korvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0