söndag

ja så var ännu en helg historia..
helgen har varit toppen, i fredags skade vi rumpa på tigertiger, igår hade kitty kalas och jag softade gärnet. sov även hos lisa. idag har jag, lisa&julia umgåtts med majja, snart åker hon :(
kan verkligen inte fatta det. det kommer bli så tomt och konstigt utan dig majjsan!!!
vi kollade på sweeney todd och hade det väldigt trevligt! men tröttheten tog över och nu ligger ja i sängen.

varenda gång ja ligger i sängen kommer det en lukt. jag vet inte vad det är och jag vet inte riktigt vad det luktar. vet inte om det luktar gott eller om det luktar illa. men en lukt är det! jag måste ha tappat nån matrest eller två nånstans, under sängen eller i garderoben .. måste undersöka saken tror ja.. nångång

kan ju uppdatera er med att emmson (jag) har slutat med godis! jajjemen, ni har hört det förut och ni komer nog höra det nånmer gång en annan gång, men nu jäklar äre seriöst! inge mer godis för min del. men jag får äta glass. så ni vet.
 
idag är det den 28 juni. den 30 går vårat gymkort ut och den 3 juli åker majja hem. är det inte helt sjukt hur fort tiden går? redan en månad sen rikard åkte hem. kan inte fatta det! och snart kommer jag hem också! men innan dess så hinner både mamma, mikael, jossan, mathilda, pappa, viveca, thea och william komma hit. inte samtidigt då :P gud va ja längtar efter er!!!!!!!!!

imorgon är det måndag, start på ännu en ny vecka och ja känner på mig att denna veckan kommer bli både seg och jobbig. av alla olika anledningar. men nu är det sista veckan med majja så nu får du dras med oss varken du vill eller inte, fast ja vet att du vill :D nu ska ja surfa vidare och sen ta en tidig kväll! hopp


kramar från Maggan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0