torsdag

hejhej
jobbade lite i morse sen gick ja till lisa oc har vart med henne hela dagen. i arken träffade helena också.vid 4 började jag jobba och lisa gick till skolan och gjorde till prov. tiden gick konstigt nog fortare här än va det gör hos familjen briggs. kanske för att man är ovan eller va man säger.

ska gå hem om ett tag. ska hoppa i säng redan vid 10 tänkte ja. gött
imorgon jobbar ja morgon och så ska ja ta med daisy till playgroup. susie ska ringa en till au air och då vill hon ha hjälp av mig med daisy. så imorogn blire ingen simning. vilket assar bra för ja tror mina härliga veka är på g. nästa vecka blir verkligen en härlig vecka. eva&jenny kommer hit!!!! det ska bli mycket trevligt! :)

nu ska ja umgås med fisen igen, även fast hon jobbar.
adios

Kommentarer
Postat av: Eva

Det ska bli skitskoj att hälsa på dej! Jenny o jag längtar verkligen.See you next week! Ha`det tills dess kramar Eva

2009-06-05 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0