bra dag. not

idag har varit en rätt så jobbig dag.
den började med att det kom ett helt gäng med män som skulle fixa avloppet här, kul att dom förvarnar mig! va tvungen att öppna från gatan in till gården och ha öppet baksidan-dörren så dom kunde komma in, dörför va ja tvungen att va hemma så dom kunde fixa klart. men vid halv 1 tröttnade jag och frågade om ja kunde låsa. och det kunde jag. skönt

gick hem till lisa, och gick. typ. eftersom klockan va så mycket när ja lämnade mitt hus så vare dags att hämta daisy allt för kort stund efter att kommit fram till lisa. hämtade daisy i värmen (jeans är inte att rekomendera såhär års) och gick mot skolan. hämtade ollie och gick till bibblan en sväng, gick sen hem för att hämta badkläder så vi (dom) kunde ta ett dopp i paken poolen. gick och hämtade kitty efter dansen innan vi gick till parken. hon ville ha en glass. jag hade inga pengar = hon blir en drama queen och börjar storgråta..

sen när vi kom hem så lagade jag köttfärssås och spagetti och riven ost. ställde fram osten på bordet och började lägga upp mat på tallrikarna vid spisen. det fanns en liten bit ost att riva, det blev en lite osthög. då ser ja att kitty sitter och äter näven med ost. hallå? då bad ja henne att sluta, samma sak 3 ggr till. den sista gången stog ja framför henne och sa det men så fortsatte hon. då "slog" ja på hennes hand. nivet när man ska gör att den släpper eller fattar att man inte ska fortsätta. hon började storgråta för att det gjorde såååå ONT. sprang till soffan och skrek åt mig att ja skulle shutta up. jag blev galen. sen när susie kom hem så sa hon det första hon sa att ja hade SLAGIT HENNE. hon skulle minsann visa hur ja gjorde också och slog till susie allt vad hon hade på armen. jag förklarade vad ja hade gjort och susie undrade vad vi bråkade över. ost. vi bråkade över ost. det blev så dumt. jag börja nästan grina, fick nog och stängde in mig på mitt rum!

tur att det varit en sån bra dag. hoppas morgondagen blir bättre!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0