grattis mamma

hejsan svejsan allesammans!
idag jobbade jag på morgonen, mötte lisa uppe vid kilburn kl 11, åt på McD bla..
annars har vi inte gjort så mycket .. va uppe på gymmet för att bli medlem på riktigt, att få mitt medlemskort, men icke. kortmaskinen funkade inte eller vare va. om lite drygt en timme börjar jag jobba .. susie&matt ska iväg på någon slags "gala" vad ja fatta som, ska ha finklänning och frack eller nått fräsigt så det är något lite finare antar ja. kul för dom!
tur att lisa ska sova här ikväll, såg ännu ett klipp som skrämde ihjäl mig. inte för att ja skvatt utan jag är bara .. rädd. vidrigt vare. tänker inte ens dela med mig av hemskheterna.
jaja, hejdå för nu

grattis mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0