pink

idag mina damer och herrar har ja lyckas blöta ner mig mer än någonsin..
första gången va när ja i all hast gick upp till jellis för att hämta daisy i regnet. förutom att regnet blötade ner mig så gick ja på en betångplatta i marken som petade lite uppåt, och tjoff så vara flög det ur vatten underifrån den och upp på mitt andra ben, herre jäklar vilket splash det blev. men blötat för mitt vänsterben var inte över där, nej. på bibblan såg ja att daisy vred lite konstigt på sig, hon behövde pinka. sprang in på toan, drog av henne thightsen och satte henne på toan. och som en seriefigur så kissade hon värsta strålen. på mitt ben, på sig och sina ben och på golvet. inget i toan. bravo!! kul det är att lära småbarn sluta med blöja!
daisy kissar ner sig, kitty står upp och torkar sig, så det bara rinner pink ner för benen och ollie kissar på ringen, INTE i toan, himla härliga kiss-barn!
nu blire kvällen! imorgon blire jobb mellan 12.30 och 19, häääärligt. undra hur mkt pink det blir imorgon

kan ju lägga till att daisy hann kissa ner sig och kissa ner två uppsättningar av kläder inom loppet av 3 timmar efter att vi kommit hem från bibblan också ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0