t-shirt

godmorgon mitt herrskap
har jobbat klart för morgonen och håller på att färga håret.
nu ska det minsan bli blondt igen. ska göra slingor när ja kommer hem, håller på att få ner det märka bara.
idag är den 4dagen vi har vaknat av att solen smygit sig igenom gardinerna, härligt värre!
jag tog en bild igår morse precis när ja gick upp som jag ska fixa över till datorn så ska ni få se :)
idag är det onsdag, ska hämta daisy halv 1 och idag ska ollie till kompis och kitty ska ha med en kompis hit.
matt håller på att olja in köksbänken i köket så allt som stog på den står nu ungefär överallt i hela köket vilket är sådär roligt för typ .. mig som lagar mat och håller på rätt mycket i köket ändå. hm.
lisa slutar skolan om mindre än en timme och då kommer hon hit. det blir nog inte myket gjort eftersom ja ska hämta daisy rätt tidigt..
nej nu ska ja skölja ur håret.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0