the högskoleprov

hej hej mina vänner
inatt sov jag hos lisa, strax efter kl 7 imorse va vi på tubestationen och var redo, nästan iallafall. åkte tuben ett tag för att byta till en annan linje som gåt till hammersmith där provet va. jomenvisst då går inte den linjen idag, alltså en hel underground som inte funkar, just våran tur. efter att ha åkt till ett annat ställe för att ta buss!! bussen brukar ta hundra år så vi skulle inte hinna, men det gjorde vi, tack vare taxin vi tog sista biten. sen spenderade vi 7 härliga timmar i en gympasal. konstigt nog så sitter jag ner, efter en massa timmar på en stol så är rumpan jämt lite mör, men sitter det gör ja ändå. sängen är ju mjuk&go
provet var svårt men den sista biten tyckte ja va rolig, det va också den som gick bäst. det va väl typ det ja tänkte dela med mig av angående mina poäng. resultatet som kommer om ca 4 veckor kommer ja däremot dela med mig av, till mina nära&kära, inte här.
vet inte riktigt varför detta är en sån stor grej att man ska säga eller inte säga va man fick på provet, alla får ju olika men eftersom ingen annan säger så tänker inte ja heller göra det! förutom till mina nära&kära SOM JA SA.

ikväll är det barnvaktstajm som gäller. är tydligen tradition att gå ut efter högskoleprovet men herre gud vem orkar det? inte jag&lisa iallafall, känns skönt att få stanna hemma. vi ska laga lax och potatisgratäng, med julia ;D



mamma, jag kommer inte hem på påskveckan? jag kommer veckan innan erat lov vet du, fast tanden har blivit bättre så det är ingen brådis. när har ja tid hos frissan?

Kommentarer
Postat av: mamma

Hörru påskveckan är ju den du kommer men påsklovet är veckan efter. hoppas provet gick bra. Nu har ni varit duktiga. Kram:)

2009-03-28 @ 22:18:16
Postat av: mamma

tiden hos frissan blev tisdag typ 13.30

2009-03-28 @ 22:20:07
Postat av: R

hoppas det gick bra för dig :) puss

2009-03-29 @ 03:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0