fredag

kom precis på att min blogg är så himla tråkig! är det någon gosing därute som har lust att slänga på lite färg på den? (a) :)

nu har vi sovit första natten i lägenheten! vaknade 8.05 eller nått och jag säger "rille, är du ledig idag?" "aa" svarar han. "men altså är du det?" "nej" svarar han då. upp och hoppa blev det och jag åkte hem till mig. ska hinna plugga en massa innan jag beger mig till bolivia och sushin!

inatt ska ja hämta Jenny och hennes tjejkompisar i karlskoga och nu efterhand så ångrar ja att ja gick upp såhär tidigt, ja kommer va sååå trött! men ja kan ju iof ta en liten tupplur mitt på dan! så får det bli! :)

just jä*lar, måste skriva klart våran studiegruppsuppgift, det får bli nu det!
hejdå

hoppas alla får en bra fredag och en massa fredagsmyyyyyyyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0