Fredag den 13onde

hej hej
japp, fredag den 13onde idag då, skrockfull?
idag har jag varit med om en nära-döden-upplevelse, på riktigt alltså
hans kom&hämtade mig förut hemma hos mamma för att ja skulle kunna övningsköra till farmor.
aa så när vi hade åkt en bit så möter vi en långtradare, inte alls långt ifrån oss, då kommer de ett cp bakom lastbilen&kör om !! helt galen, ja fick ju bromsa såklart, &det va typ en halvmeter han kom undan med, annars hade vi krockat, satan va läskigt det var, fast med mitt trafikvett så gick de ganska bra ändå ;)
vi åkte iaf till gullspång för hans skulle köpa en bräda&så åkte vi&åt pizza.
efter det så åkte vi hem till farmor, fast hon va inte hemma än så vi satte oss i solen&kolla lite i tidningar. jag somnade! skitskönt vare ..
sen kom farmor hem, med william&thea. vi fikade lite&sen åkte vi hem till pappa.
för thea skulle ha barnkalas. alla gick typ för en halvtimme sen ..
fick faktiskt en fiskdamms-påse (a) haha. tur att de va en som inte kom då ;]
fast den är tyvärr snart slut 8-)
ikväll vet ja inte riktigt vad ja ska göra, inte så mkt att välja på men ;)
blir väl mys vid tven eller så..
vill bara att det ska bli söndag ! så rikard kommer hem, för ja saknar honom jätte mycket !!!
hm, aja, hare fint caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0