måndag

hej hej
sitter i skolan förtillfället. men det går inte så bra eftersom min klass är cp.
det går inte göra nått för att vi&en grupp till är den enda som jobbar..
jaja.. nu har vi bara denhär lektionen sen dans, får väl se hur det går.
igår, jävla skit, så kunde ja inte somna verkligen, så ja lyssnade lite på musik,
&några timmar senare när jag väl hade somnat då åker mobilen ner på golvet, så jag vaknar!
bra :s men som tur va så tog det väl bara en kvart innan ja somna om ..
så det va ganska jobbigt att gå upp imorse.
idag iaf vette tusan va ja ska göra. borde plugga spanska, har ju prov på freda.
men vi får väl se om jag orkar.
måste ner på stan&köpa lite grejer, &sen måste ja förbi lisa&hämta min tröja
jäjä. helgen har iaf vart okej, har inte gjort nått spec. så :)
aja, ha en bra dag&en fortsatt bra vecka!

hej igen ..
har inget att göra :s vill åka till rikard men jag orkar inte cykla .. :/
visst att det är nerför, men mördar backen på slutet är rena dödsbacken
&det är inge bra på tv idag heller gaaah
får väl bita i det sura äpplet ( säger man så?) och börja plugga ..  
har spanskaprov på freda. kan inget typ ..
hata spanska. tur att det bara är 9, eller 8 veckor kvar av pesten.
nej nu ska ja faktiskt tvätta bort min ansiktsmask :P för att sedan plugga.
hejdå, igen :P

rihanna ft. jay-z - umbrella ∫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0