söndag

tjena hejsan 
idag har jag målat, japp, pappa ville ha hjälp&jag lite stålar. och guuud så fint det blev 8-)
ska övningsköra lite med farmor sen också, får se om det blir in till stan eller om det blir nån gång innan också kanske..
jag blir galen på mig själv för att ja inte fråga rikard när han skulle komma hem, idag vet ja ju .. men inte vilken tid
för jag saknar nämligen ihjäl mig :s
&imorgon äre skola igen :/ lovet har dock inte gått så jävla fort denhär gången, kanske för att ja inte haft nått att göra men ändå ..
&hoppas ja får dedär sommarjobbet, annars vette tusan va ja ska göra, kommer inte kunna gära nått :s
nej, nu ska ja gå upp till thea.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0