torsdag

hejsan svejsan
idag i skolan har jag varit duktig! jag har äntligen gjort klart min book report i engelskan :D
stolt över mig själv. trode det skulle ta as lång tid, men icke :)
annars va skolan som vanligt, rolig idrotts lektion haha.
sen åkte ja hem till min sötnos&mös lite :)
kolla på tv, sov&åt godis i princip ;D
sen när ja kom hem så försökte jag mig på diktanalysen vi har i svenskan ..
går faktiskt bra. fatta nada av dikten i början, men sen lossnade det ;D
har skrivit 3 sidor snart (a) duktigt Emma
imorgon är jag ledig ifrån skolan, eller "sjuk" eller va man vill kalla det.
mamma behövde hjälp där ute på bergvik så ja ska dit&jobba lite :D
ska bli kul&skönt att slippa kolan lite! ska även kolla om ja hittar några skor&sådär :)
men hare bra, för de ska ja. haaaaaaj 

-Toppen, estet&huber - vi vet hur de känns
- vincent - don't hate on me
- Within temptation - what have you done
- fergie - glamorous
- sarah dawn finer - I remember love
- just jack - stars in their eyes
- snow patrol - chaising cars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0