fredag

japp hejsan svejsan
idag vaknade ja kl 9 av att mathilda väckte mig.
sista dagen att vara barnvakt, wiiihu
de första hon sa va ungefär "ska vi spela snigel-spelet"
gaaaah, jobbigt. men så blev det iaf.
runt 4-5 började ja göra mig iordning för att åka till lisa.
tog mig två cider iaf, vilket kunde ha kvittat men ja gjorde det i sällskapligt syfte :P
vid 7 var vi nere vid gästhamnen för att se petter, det var bra.
sen åkte vi hem till lisa en sväng, sen vidare till anna
ja behövde hämta min bajk som stog vid tågstationen så de gjorde ja .
när ja kom till anna va hon 10 i 10, &ja ville vara nere vid hamnen igen vid 10 eftersom lille rille skulle spela
så det blev en snabbsväng ner dit. men vi vänta ju ett tag eftersom dom som va innan aldrig kunde sluta
rikard& co var också bra, duktiga ja ni vet. sen gick iaf ja&olivia till sttoil i brist på annat.
det blev en emma specialare, en hamburgare utan nått på, och olivia tog en plopp :P
just nu sitter ja&väntar på rikard hemma hos honom. men ja är så himla trött så de blir nog sängen nu.
imorgon blire bröllop, ska bli trevligt. hare fint haj

Kommentarer
Postat av: karin

HAHA you bet I did! fast... jag tycker det finns ganska många såna bloggar ;D

2007-08-18 @ 12:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0