ojdå, torsdag

det var verkligen längesen ja skrev.
hela veckan har jag varit barnvakt.
mathilda håller på att skolas in på sitt nya dagis så hon är inte där så länge på dagarna
&mamma har börjat jobba, så då äre ja som får fycka in.
veckan har även bjudit på massa mysiga kvällar med min stora kärlek :)
imorgon är det sista veckodagen innan skolan börjar.
det är också gästhamnsfestival, vilket kommer bli lungt för mig.
orkar inte vara eventuellt bakis på lördan när ja ska på bröllop så ja klarar mig fint utan.
blir nog party nästa helg, när lina fyller år istället :)
under helgen har ja även som mål att läsa klart min bok också. får väl se hur det bli rmed den saken :p
va i karlstad idag också föresten. va tvungen att hitta en tröja som passade skorna ja ska ha på bröllopet.
vet att man inte ska ha vitt på bröllop men det har jag ändå, vit klänning, blå "kofta" blåa skor :)
kommer nog hem rätt så sent på lördan så de hinns inte med nå party då heller.
på söndan ska ja nog bara .. göra ingenting. "vänta" på att skolan ska börja ..
känns ändå gansla skönt. för nu vet ja både va ja ska göra efter skolan&va ja ska ha som projekt arbete,
så nu har ja inget att frukta ;)
haha nej nu ska ja sova, men nu har ja uppdaterat lite iaf. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0