söndag

hejsan hejsan
jao igår var ja ju som sagt på bröllop&det var jätte fint.
ja kommer nog själv inte kunna gifta mig eftersom ja troligtvis kommer grina som en apa.
kom ett antal tårar igår, fast det var ju bara för att de va så fint.
efter bröllopet åkte vi hem till dom&åt buffé&hade det trevligt.
verkligen jätte kul&träffa släkt man inte träffat på hur många år som helst.
kom tillbaka till stan vid halv 1&då åkte ja till rikard :)
idag har vi inte gjort nått typ. kollat på tv&ätit :p
&imorgon äre skola .. tycker det ska bli ganska kul faktiskt, fast om en vecka har ja säkerligen tröttnat.
hoppas vi får vårat schema imorgon, tror ja väl inte men ..
boken då, nope den är inte slut. tänkte att ja får denhär veckan på mig också haha
nej nu ska ja måla mina naglar&sedan plocka lite i mitt rum, kanske kolla en film.
ses kanske imorgon, kanske inte., hare iaf fint, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0