en mysig liten tripp

jajjemen det hade vi idag jag&fisen.
06:25 bar det av till götet, va framme prick 10 men vi tog det lite lugnt, la in massa saker i ett såntdär skåp på stationen så vi slapp bära på allt och jaa tog det allmänt lungt.
massa kul saker som vi va med om, både på tåget&på stan.
Alla va iaf heeeeeeeelt galna, många affärer vi inte ens kunde gå in i för att de va så smockat med folk.
Men vi fick iaf det vi ville ha så vi var mycket nöjda på vägen hem :)
mamma blev inte så "arg" som ja trode hon skulle bli. Hon tyckte att de va onödigt att åka till göteborg för att spendera så lite pengar, pft. för det första vare inte lite pengar, inte för mig iaf och före andra så har hon inget med det att göra. lisa&mamma kom iaf fram till att ja kommer flytta till bahamas där det är varmt med alla mina linnen &väskor. haha vi får väl se. nej nu blire sängen och några avsnitt av OTH :D
får låta bli att grina så förbaskat denhär gången.
Imorgon blire städning och ner på stan en svänka tror ja, mathilda får lov att följa med eftersom jag ska vara barnvakt.
Just det, måste bara lägga till en sak, ja skrev för ett tag sen att ja skulle bli stammis på badhuset&börja träna ..
jag kan ju säga att ja inte vart på badhuset en gång sen ja skrev så .. men bara så ni vet så kommer jag vara mer aktiv när "vardagen" börjar igen, dvs när skolan börjar :P hohoho
jaja, nu väntar tree hill på mig, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0