Juldagen

Hejsan
Skönt måste ja säga att det är nu när julen är "över".
Firade jul hos pappa hela dagen igår, va hos farmor från 13 till 23.
Åt mat, kollade på kalle, fick paket av tomten, åt igen och sen gick vi mest runt runt runt.
Jag fick pengar till datorn, fotvårds grejer, parfym, godis & en ljusstake :p
imorse när ja kom hem till mamma hade jag fått paket från igår när dom va hos mormor.
Presentkort, godis, underkläder, OTH boxen s.3, Pirates - vid världens ände, (äntligen) min trind handkräm med nagelstärkare och nagellack remover och lite pengar.
Lite senare typ vid 6 kommer jenny & co så då blire kanske nått paket till :)
Om en halvtimme ungefär ska vi ut till stallet jag, mamma, jossan & mathilda för mathilda ska tydligen rida på jossans häst :p &ja måste hänka med&kolla :p
Om 8 dagar äre min dag och då ska ja bara önska mig pengar så ja får dendär jävla datorn nångång :P
hohoho, nu ska ja fixa&trixa lite. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0