lever jag ett hektiskt liv?

ja det känns minstsagt så, iaf just nu.
denhär veckan äre tre prov som gäller. Arbetsmiljö (idag), samhäll (onsdag) och matte ( fredag).
För en icke-ofta-pluggare är detta en pina. provet till idag struntade jag i och jag bryr mig inte om det.
Men samhällen vill jag verkligen få bra på så det kan bli ett bättre betyg, men jag orkar inte. det är helt sjukt hur man kan bli så slö. Jag ångrar att jag valde handel. skulle gått barn&fritid eller handel i en annan stad. Om jag hade valt en annan handelslinje kan ja ju lova att jag iaf lärt mig något. för det känns inte som lektionerna med anders i 2½ timme vid datorn har gett mig så mycket. Eller de ggr vi hade ÖFA när Kjell ropade DEEEEO ALLESAMMANS och det enda jag gjorde var att öppna posten? känns som linjen är ett skämt. inte "elakt" mot esteterna men "förr" sa man ju alltid typ "gå estet det är slapp höhö" nu äre handel som är sådär. Alla som går handel är så jävla tattare!!!! och jag tycker synd om dom i ettan som inte fattat vad dom har gjort, fy !
men nu tillbaka till varför mitt liv är så .. hektiskt!? jag känner sån press på mig när det gäller mitt körkort, har så svårt för att sätta igång med teorin och allt. Nu har jag iaf 2 körlektionen denna veckan men det känns inte som ja kommer nån stans. Samtidigt som ja måste plugga teori har ja dedär JÄVLA projektarbetet också, hatart !
det blir ja så jävla irriterad på, suZanne och anders som vi har som aa såndär man pratar med. dom vet fan inte ens själva vare är vi ska göra hur fan ska man kunna fråga dom om hjälp!??!?!?!
Och så ska vi ju ha praktik nästa termin så därför ska vi lämna in PA mycket tidigare än alla andra :@ AAAAAAAAAAH. men det tänker ja inte göra ändå.
Julen är ju jättemysig &så men jag blir så .. galen. det är så tråkigt att ge bort något som man inte lagt en tanke bakom, bara köpt en liten tomte för att man har haft dålig fantasi. Jag vill ge bort nått som man behöver och verkligen kommer att använda. Har några klappar kvar och det är sååå jobbigt!
Tur att gympan är slut för ett tag nu också, då har ja iaf en onsdag ledig att grejsa på. Och städningen, orkar inte men jag får bra med pengar och det är jätte snällt av dom men ja blir så matt av det på nått sätt. Ett jobb är också nått ja verkligen behöver, ett bra jobb alltså. Men det kommer bli lättare om 23 dagar, när jag är 18 :D hoppas jag :p då kommer jag bli värsta jobbaren (hoppas jag)
nej nu ska jag faktiskt grejsa med samhällen så jag kan det !
tråkigt inlägg men ja va tvungen att skriva av mig. Låter säkert inte alls jobbigt men ja tänkter på allt på en&samma gång och jag orkar inte med nått längre, blä
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0