Lördag

Hejsan svejsan
nu äre helg igen, och snart är den även slut ..
i fredags, igår var ja hemma hos filip, han fyllde ju 18 i veckan så vi va där&firade honom lite :)
Det bjöds på både dans&sång och det var trevligt :)
Idag vaknade jag&rille vid halv 1 ungefär, åt lite & sen kom farmor.
Det gick inte alls bra att köra idag, men vi stannade&tog en liten paus&sen gick det finnemang :)
efter att ja kommit hem så gjorde ja mig iordning för jag, rikard, kicki&rolf skulle till maxim&käka.
men där vare fullt så vi gick till the pub, det smakade mycket bra&jag blev mättare än någonsin :p
efter maten&en sväng hos rille gick ja till lisa. vi gjorde inte alls mycke :P spelade kort, åt knäck, kollade på tv
& slappade som attans. Efter att lsa vilat i sisådär en timme (sammanlagt) så bestämde ja mig för att åka hem.
Mamma va påväg hem från julbord i Kd så hon hämtade upp mig !
&nu sitter jag här, har grejat lite med rikards julklapp och ska kolla bdb en snabbis, sen blire sängen
så sov så gott alla glada & ha det fint, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0