Onsdag




Hej i stugan
jao, idag hare vart en ganska jobbig dag om jag får säga det själv
allt började redan i morse när jag&rikard snoozade en timme !
så himla jobbigt att gå upp alltså. Sen hade jag samhäll och jag tror
bestämt att hans var lite grinig idag. sen hade vi arbetsmiljö och jag grejade med UF.
Sen vare äntligen lunch men det smakade bläk. så kom den efterlängtade PA-lektionen, NOT
gillar verkligen inte den lektionen fast ja gjorde ju iof inte så mkt heller.
Efter det skulle vi ha multimedia men jag & sandra kom på en undanflykt - julfesten
just precis då skulle vi göra en stor "lapp" om festen den 20 för alla treor.
När vi var klara med det hade svenska men vi va bara där i 20 minuter eftersom
han ändå inte hade något att säga eller så. Nu har vi bara 3 svenskalektioner kvar i våra liv höhö
dom sista ggrna kanske vi skulle julpyssla :p
Efter skolan väntade a på lisa ett tag, sen gick vi ner på stan. Inhandlade glögg&kakor på ejes, mumma
vi gick hem till lisa&allt tog slut i ett naffs :D sen vare dax för gympa&ag stack iväg.
såg på vägen att det gått hål i mina skor :/ Gympan gick bra&mormor kom&hämtade mig
eftersom mamma är på möte i två dagar. Så det var jag som stog för kvällsmat, men mormor hjälpte till lite.
Började precis, eller för en liten stund sedan att städa mitt rum, det behövdes verkligen !
men imorgon äre nya tag&jag slipper skolan, för vi ska till IKEA.
ska få en rundvisning och nån ska prata lite tydligen. sen fick vi även lite "fri tid" som Britt Marie så fint sa.
får se om ja kanske stannar i Kd & kollar på lite julklappar kanske.. det återstår att se
nu ska jag iaf återgå till min städning och lyssna på lite ljuv musik :D
hare fint fågelskit, haj
image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0