onsdag

Hej hej
igår bestämde jag mig för att vara ledig ifrån skolan idag.
jag kände verkligen inte för att gå dit så jag va ledig
Så idag vaknade jag vid 11 hos rikard, han tog också en sovmorgon
sen åkte jag till enny&städade i 2½ timme, mamma hämtade mig och skjutsade mig till badhuset.
Trodde inte att ja skulle simma mer än en kvart men ja simmade faktiskt i 40 minuter!
gud va gött de va efteråt !! så nu kommer jag bli stammis på badhuset, om jag fortsätter att orka & inte ge upp !!
har köpt en till julklapp idag, så nu kunde ja kryssa för en till iaf. Nu har ja bara lite kvar till rille, till jossan & till pappa&viveca. Vet verkligen inte va ja ska köpa till dom, till pappa&v alltså. funderar på att köpa en blomma men det känns lite snålt eftersom ja fick 500 kr av honom så ja kunde köpa nått fint till honom :p
fast han får ju fint paket nu när han fyller år imorgon :D
imorgon äre inte bara pappas födelsedag, det är min&rilles dag + sista dagen i skolan 2007 !!!!!!!!!!!
det ska bli såååå skönt att slippa engelskan, samhällen och svenskan. har tyvärr religion och matte nästa termin samt några handelsämnen. matten kommer hålla på i 6 veckor in på det nya året sen slipper vi det också.
Då kommer vi vara lediga på fredagarna. sen kommer praktiken och sen vips äre studenten :D
hoho jag längtar !! o juste i februari händer det grejer. då kommer vi flytta in i vårt nya fina hus och så ska vi utomlands, skönt ! behöver lite värme känner ja. Så ja hoppas att det kommer vara varmt och en massa sol då när ja kommer & hälsar på.
nej nu ska ja kolla lite teori sen ska ja gå&lägga mig, är jätte trött trotsmin sovmorgon :)
hare fint, adios :D




image38





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0