söndag

hej hej hej
här sitter jag med en sprängande mage&trycker i mig godis.
jag borde slutat äta för länge sen men nu knyter ja nog igen påsen så ja vet att ja inte tar nån.
igår va vi hos adde på julbord, det var trevligt :) fick lite lätt panik när dom började hålla på med ormarna eftersom det är det värsta jag vet :P runt 12 led kvällen mot sitt slut för mig&rille. vi skjutsade hem jocke&lotta sen somnade vi som två stockar. Fast jag vaknade efter ett tag av att jag svettades värre än någonsin&kunde spy når som helst.
Jag sprang upp på toan men där kom det aldrig nått, jag drack lite vatten&sen gick det bra, som tur va!
imorgon vaknade vi runt 12-13 & då kom mamma&hämtade mig eftersom ja skulle ner på stan&sälja bröd. Det gick nog inte lika bra som de brukar men helt klart bättre än inget. lite innan 4 gick ja bort till kansliet för att åka på hemlig resa med alla gympaledare. Vi åkte till Åkerbo? och åt god mat&lekte lite lekar :p
nu hemm har ja inte gjort allt för mycket, städat mitt rum & ätit godis typ. beställde lite från H&M också :)
blev 900 kr först :O så då fick ja ta bort några st :p har inte råd med det såhär innan jul inte. inte annars heller iof :P
ne nu ska ja fixa&greja lite. ses imorgon i skolan.
AAAADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0