Fredag

japp, &jag har verkligen börjat helgen som en soffpotatis.
har dock inte legat eller suttit i en soffa men lungt hare vart !
kvällen spenderade ja&lisa hemma hos mig med tv-spel.
lisa vann somvanligt :) vi har även spelat kort&biljard ..
nu måste ja skriva av mig lite .. visst får man skriva vafasen man vill isin blogg
&de finns säkert folk som tycker att ja är konstig eller skriver nått cp eller whatever
men folk skryter verkligen !! typ "åh idag fick ja en sån av världens bästa mammi"
vemfan bryr sig, &om din "mammi"  (nu behöver ju ingen speciell ta åt sig eftersom det inte bara är just en person) URK. ja&lina kom på att de va ett utav världens fulaste ord
det stör ja mig verkligen på. Och sånna som ska "skryta" om hur mkt dom motionerar och beskriver i detalj hur hurtiga dom är. visst nu tänkte väl du? typ att "varför bryr du (emma) dig?" aa det är en bra fråga för egentligen bryr ja mig inte, gillar bara att snoka runt hos alla. vilket alla andra som läser andras bloggar gör?
då ska jag "skryta" tillbaka med att ja inte rör på mig för fem öre, cyklar till lisa som längst. annars åker ja bara bil&äter massa onyttigt, sådeså bla bla bla, så nu fick ja det ur mig också
imorgon blire partaj hos lina om det inte blir andra planer, ska bli kul.
på månda bär det av till ullared, vilket ska bli kul eftersom ja aldrig varit där .. vilket typ alla andra har.
så när ja gjort och prickat av det från "har-inte-gjort-listan" äre bara boda borg kvar typ ..
åhh va ja längtar till göteborg :D
hohoho, that will be it, haj

juste GRATTIS IDA :D lisas lillasyster fyller 3 år idag (lördag)
insåg att ja börjat inlägget på fredagen (igår) och inte blivit klar efter 12,
vilket betyder att det är lördag och att ida fyller år.


image25

Kommentarer
Postat av: karin

Haha, alltså jag gillar det där du skrev om "mammi". Så jävla bra ;D

2007-08-17 @ 01:21:26
URL: http://peckisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0