måndag

yes de äre.
idag vaknade jag hos min älskling lite innan 8, så fick ja skjurre hem
mamma skulle ut&gå så ja fick kolla på jordgubbslisa med mathilda.
nu väntar jag bara på frulle&LISA :D
eftersom klockan bara är 20 i 10 så har ja inte sådärgör mkt att skriva om, 
eftersom de inte har hunnit hänt så mycket.

måste iaf tillägga att jag har namnsdag idag och att harry poter-filmen (igår) var dålig !
förresten så fyller Daniel Radcliffe, som spelar harry, år idag. 18 år & de 320 miljoner han tjänat under åren!
så nu vet mamma vad jag förväntar mig när ja fyller 18 ;)

ring lisa ring

hej igen
precis hemkommen från lisa
idag har vi fikat (firat min namnsdag&att lisa kommit hem :P ), pratat en massa & haft det väldigt trevligt
juste vi fika en gång till haha
jag har även köpt mig ett par lösnaglar, det är lite emot mig själv. för ja tycker det är lite .. fult
men nu gjorde jag det ock det ser helt okej ut. fast a har dom verkligen inte långa.
men ja tänkte att om ja har dom så låter ja naglana under växa ifred, utan att ja ska vara där&gnaga
usch va äckligt det är, BLÄÄ emmson
jaja, de va väl allt. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0