söndag

och den följade veckan kommer bjuda på work work
har fått jobb hos pappa, en vecka :/
faaaast det är bättre än inget. Så imorgon på schemat ståre med stora bokstäver MÅLA
japp, så imorgon blire till att måla diverse saker
men men .. dagen har bjudit på .. hm .. inte så värst mkt
vaknade vid 12, då kollade jag&rikard på rosa the movie, den var inte alls bra
fast vi kollade bara på halva, eftersom ja åkte hem&käka mitt i filmen.
efter att ja käkat åkte vi till gästhamnen där vi spela minigolf. Rikard vann med 1 poäng
vilket förvånade mig lite eftersom ja brukar kommer så jävla långt efter alla andra annars :P
men men, efter det åkte vi tillbaka till rikard där vi kollade klar på rosa filmen.. den var ingen höjdare alltså
sen åkte vi hem till mig igen, och än en gång skulle ja käka mat, McD bjöds det på idag
efter det packade jag min lilla väska&så bar det av till skogen där jag är just nu
har hjälpt Thea med att städa lekstugan (Y) och hoppat lite studsmatta med småbarnen ;]
well, jag ska upp tidigt så det är bäst att ja hoppar i säng
hare fint, koskit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0