tisdag

hej hej
blir ett kort inlägg idag, för ja ska gå&sova så fort som möjligt vilket jag verkligen behöver !
idag ahr ja inte hunnit annat än att måla garaget. fixade lite på fönstret iof. men de va max en halvtimme
efter att ja slutat vid halv 4 tog ja mig en dusch för att köra lite med farmor.
åkte till gullspång. för thea ville låna böcker :)
hoppas "jobbet" kommer gå fort imorgon, för efteråt kommer förhoppningsvis rikard :)

funderar på vad den vita färgen i mitt hår kommer ifrån?
både pappa, william&thea har undrat vare är för färg jag har i håret?
vadå jag har ingen vit färg där? jag har liksom inte ens målat med vit färg..
fast juste, nu slog det mig, det kan ju vara från igår .. då målade jag faktiskt med vitt ..
jaja :P en vit liten slinga är kanske .. fint
färg har ja dessutom haft i hela fejan också. hade falu rödfärg runt&i ögat m.m

nej that's it
hare fint, hej&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0