tisdag

hej hej
idag skulle det bli väääärldens oväder.
inget ja sett sådär görmkt av och jag klagar inte

igår vare den finaste dagen sedan midsommar&jag njöt!
mamma väckte oss vid 9 och sa att vi va tvugna att gå upp eftersom de va så fint väder
låg ute i solen från halv 10-10 till 4 ungefär, så jävla gött !
men det har satt sina spår idag.det brinner i mitt face
öppnade poolen direkt på morgonen så vi badade hela dagen.
mamma köpte en typ velleybollgrej man har i vattnet ..
så det blev några matcher ;D
runt 3 kom rikard&vi körde också en match. jag vann lätt, för han bara fuska ;)
efter att vi badat ett tag tog vi bilen&åkte en sväng, sen hem till honom
där kollade vi på pearl harbour, eller iaf halva :)

imorse och idag trode ja att de skulle vara värdens skitväder, men somsagt så vare inte det
har inte vart nått än iaf ..
men eftersom de inte vart nå vidare väder så har ja kunnat städat&fixat allt till Gbg-resan
och nu äre bara en vecka kvar tills lisa kommer hem ungefär :D
hoho,nej nu ska städa lite mer
haj


Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Halloj!
Vill du ha din blogg designad? Kika in hos mig isf :)

2007-07-17 @ 20:08:44
URL: http://bloggdesigner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0