torsdag

hej hej
idag vaknade jag halv 9, eller aa mathilda väckte mig.
men vid 9 kom mamma hem så ja kunde gå ner&sova igen.
vakna väl runt 11 sen igen.
gjorde inte sådär gör mkt, gjorde mig iordning lite
för sen åkte vi ner en sväng på stan, krångla lite på banken bla.
men alla blev hungriga så det blev hemfärd på en gång.
mormor ringde&fråga om vi ville med till skogen&plocka svamp
yes, så blev det. ja hade ändå inget annat för mig än att åka med.
men det var trevligt :) hitta ganska mkt faktiskt.&en skitstor.
så körde ja en bit också, hahahahahaha !!!
en jättesmal väg&det blir såklart möte
Mamma: Emma nu måste du backa :O
haha jaaaaaaa ja kan :P
de gick alldeles perfa, men de va en lite backe ja backa ner för
och jag som är så van vid farmorsbil gick de ju sådär för.
fick kärringstopp 3 ggr i backen innan ja kom upp hahaha
sen blere bokstavligen gasen i botten
men nu är ja hemma igen och har ingen aning om va ja ska göra ..
men hare så bra, hej

mormor: oh va varmt de va
Jag: ja eller hur
Mamma: hallå vi pratar om kaffet
Jag: jaha amen de va varmt här också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0