tisdag

Hej hej
nu har jag slutat :D (11:15)
fast jag har ju varit hemma en stund,
jag kom på en sak förresten, igår skrev ja om lördag kväll lite grann, de gjorde jag även i bloggen innan?
aja sak samma. jag har iaf slutat, miljödag idag. kollade på en film, som faktiskt var ganska intressant, lite lång dock. Skulle på en "föreläsning" också, men vi orkade inte så vi gick hem. Så nu tänkte jag dra mig ut i solen, tänkte få hit rikard också .. får väl se hure blir med den saken :p
fick skitont i huvet igår när ja skulle sova också :s &så låg ja&nynna på en skitdålig låt, just nu kommer jag inte på vilken men .. aa dålig vare iaf. nu ska ja dra mig utåt, HAJ

hej igen
rikard anlände efter ett tag&vi låg på en filt i skuggan&svettades som två grisar.
sen när mamma kom hem öppnade vi poolen, men jag hade duschat så det blev inget bada av för mig.
det va ungefär 26 grader i poolen, alltså ganska gött ;D
efter ett tag åkte rikard&jag visste inte riktigt vad ja skulle göra, men jag ringde lisa fisa
dom ringde från "sommarjobbet" också och .. JAG FICK DET :D:D:D:D:D:D:D
gött gött gött, 7 veckor på en ö i sthlms skärgård :D ska passa barn :P
så jävla sköööönt att jag äntligen fått nått !! &det som jag ville ha också !!
iaf, jag åkte till lisa&vi åkte ner till chinan&beställde mat, satte oss sedan på bryggan&mådde precis asgött !
härligt att vi är lediga imorgon också ..
jäääss hejdå 

 jag vill ju verkligen inte tacka nej, men det känns inte som en enda jävlel är glad för min skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0