torsdag, sista dagen i 2an

yes, &de känns så himmla skönt !
nu väntar ett långt sommarlov och en massa annat kul
efter att vi "minglat" på skolan i sådär en timme fick vi äntligen gå in i aulan där rektorn skulle säga några ord. Ettorna sjöng ju lite också. Efter det fick ja skjurre hem, käka&åkte till lisa
eller aa vi möttes på maxi, för hon&sara skulle handla grillsaker till ikväll.
Dom skulle ha grillmys med klassen, fast jag bjöd in mig själv lite fint, eftersom ja inte går i samma klass som dom. plus att jag ogillar min egen klass, varför kan inte vi grilla&mysa för? aa juste, våran klass är cp&alla hatar varandra, juste !
grillmyset var kallt men mycket trevligt. känner typ ingen i klassen men aa :P
men jag orkade inte sitta&skaka tänder nå mer så ja ringde efter skjuts &sitter nu i värmen !
imorgon ska ja&lisen ner till skolan&kolla på studenterna, fy tusan va gött för dom !
fast det är inte så långt kvar för mig heller, bara ett år. Och innan ja kommer veta ordet av det så kommer ja stå där. Jag, Lina, Sandra, Becca&dom ( HOST ) andra i klassen ;D
fatta liksom att efter sommaren när vi ska tillbaka till skolan, då kommer ja gå mitt sista år.. eller iaf vad ja vet nu :p
men det bästa just nu är nog att jag aldrig mer kommer ha spanska !!! det har jag verkligen plågat mig igenom hela året. orkade verkligen inte bry mig, ungefär varranan onsdag bara orkade jag inte gå dit, ända sen denna terminen börja har jag gjort 2 läxor. Fick förvånanasvärt G+ på provet, bara några poäng från VG, vilket egentligen va ganska konstigt eftersom ja knappt hade pluggat till det, men ja fick G iaf :P
känns ganska konstigt att vi har lov nu ..
nästa sönda åker jag .. hoho är lite nervös tror ja nog bestämt
jäjä, nu har ja inge mer att skriva så .. adios, ha en fortsatt bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0