lördag

hejsan
har inte skrivit på ett tag, tror ja?
iaf så har jag varit jätte förkyld hela veckan, hostat, snorat&varit allmänt hängig ..
men såhär var helgen

fredag :
dagen började med en cykeltur i motvind.
jag sov hos rikard, fast han började 8.20 och jag 9.30 (trode jag då) så vid 10 över 9 började jag ta på mig typ. aa så tog ja på mig strumpbyxorna, drrrutt, så blev det en maska över hela benet, okej!? aa, av med dom. på med byxor, som jag upptäckte var både för korta i benen&för små i midjan :P jaha, va gör ja nudå? mm, juste min bh va förliten också så jag hade bara ett val, att åka hem :S så från sjukhuset till maxi 9.20, i motvind cyklade jag som en dåre. Väl hemma rotade jag igenom garderoben som en tok&fick äntligen tag på kläder. hemma hade jag iaf ett schema där ja såg att ja inte börja föräns 10. så det var ju bra. sen på skolan så hade vi ÖFA = man kan göra vad man vill. så jag satt &gjorde ingenting i en halvtimme där. sen vare lunch, engelska i 10 min, matte ute i solen, hål en&en halv timme så det blev det en fika, och sedan natur. men på naturen var vi bara 4st, så de va rätt gött.
Sen slutade skoldagen och jag cyklade hem. packade en ny väska&käka lite snabbt, för sen kom farmor. Så körde jag hem till henne, och sedan lite senare åkte ja hem till pappa.

lördag/idag :
ja, idag har vi inte gjort nått speciellt. eller vi va i kga&hämtade vårat nya bubbelbadkar :D, &så gick vi på stan lite.
men de va typ marknad där, så de va ganska mkt folk. tänkte iaf gå in på h&m och kolla om det ja skulle beställa från katalogen fanns där. men de gjorde det inte, så de blir att beställla ändå. så där blev det bara lite spännen &så. Sen gick vi till wedins där ja köpte 2par skor. billiga&bra :p sen gick ja även till jc&köpte ett vanligt vitt linne.
sen käka vi&sedan åkte hem. När vi kom hem vare bara att byta om &ge sig vidare, för det vankade kalas hemma hos farmor, för hans fyller 60 idag. så vi åt&åt&åt&åt&åt. så vi kom väl hem för en timme sen eller så. &det var trevligt.

söndag :
igår (freda) så lovade jag william att hjälpa till att bygga ett fotbollsmål, men pga av kga&kalaset så hanns det inte med. så imorgon blire fotbollsmåls-bygge :P sen så sa farmor att vi skulle övningsköra lite också, &sen nångång blire väl hemfärd.. så vi hörs kanske imorgon.
hejdå
thea&william i julas :)
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0