lördag

hej hej

igår va jag hos lisa hela dan efter skolan i princip.
Va på maxi&köpte masssa gottgotti sen åkte vi hem till henne&spela vårat favorit tv-spel
Mario Party ;D denhär ggn gick det bättre och vi slog många rekord :D
sen när vi hade kört klart allla 50 ggrna så kom rikard, &då åkte vi hem till mig
ja tror det tog en minut innan båda sov, aströtta verkligen, fast först satt vi&kolla i några gamla skolkataloger :P
kul att se hur många det är som förändrats :P
idag vaknade vi typ 12, och de va påtok försent, rikard skulle ha varit vid skateparken & byggt en ny ramp vid 11 och ja va tvungen att skynda mig ner på stan för att hitta paket till mor.
Pappa hade planerat att komma&hämta mig vid 6-7 (ikväll), men ringde då vid 12&fråga om jag var redo att åka dit då :O NEJ, inte precis :p
men det blev en snabb dusch sen bar det ner på stan, hittade ett par tofflor till mor.
när klockan var två hade pappa inte ringt ens, och han sa att han skulle va vid stan vid halv 2 ..
han kom iaf&hämtade mig vi halv 3 och då åkte vi till maxi.
shoppade loss lite&sedan åkte vi hem till landet
så fort vi kom hem hjälpte jag thea med hennes drake, en såndär som man har i luften alltså ..
sprang som en yr höna där på kullen .. :P
sen skulle jag&william börja vårat redan planerade projekt, vilket var att bygga ett fotbollsmål.
men då hade william redan börjat byggt en grej, fast .. aa det var ett katthus :p
som eg skulle ha gjorts till kattena innan vi åkte till USA så dom inte ksulle frysa om dom va ute haha :P
william är allt bra snäll han. men iaf, dethär huset hade bara en botten, men då tog ja på mig jobbarhandskarna och högg i :P så nu äre bara taket kvar :P jag har sågat med värsta häfftiga sågen också .. en cirkelsåg tror ja de hette :D efter det blev det andra bullar, money money, pappa ville ha hjälp att måla, &så blev det.
15 låååånga brädor målade vi :P fast domska målas 2 ggr till, synd att ja bara hinner vara med att måla en gång till :p
aa juste, jag har åkt moppe också :p evighter sen ju höhö
jag &william tog en tur, han på sin fyrhjuling&jag på moppen :P haha töntigafamiljen (Y)
efter en tur på en skogsväg så tog vi en sväng förbi farmor, där vi fick lite fika :)
sen bar det hemmåt&då vankades det grillat, så det blev mycket pommes ;D
jäjä, nu ska ja surfa vidare 8-)
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0