söndag

hejsan
igår va jag, lisa, amanda, louise, becca&sandra hemma hos sandra&kollade på eourovision grejen
tyckte inte att de va nått att hurra över direkt, tyckte flertalet låtar verkligen sög !
vet inte ens vilket land som vann :P
sen iaf så tog ja&becca sällsis, hon skulle till sin pappa&jag skulle möta rikard.
så när vi kom hem så va vi jätte trötta båda två igen, så vi somnade fort inatt också :P
vaknade först vid 11, sen vid typ 1.. gick väl upp halv 2 eller nått :P
sen åkte ja hem&käka lite, &nu sitter jag här ..
äter turkisk peppar, börjar komma en lätt brinnande känsla på min tunga nu huh
idag ska ja nog inte göra så mkt, måste städa mitt rum lite, sen får ja se vare blir
hare fint, hej


hej igen..
har fortfarande inte städat mitt rum, har verkligen inte varit på humör.
fast humör har man väl aldrig för att städa ..
men ja gick ut&gick iaf, gick en stund sedan förbi rikard
va ju tvungen att hämta bajken
imorgon äre kola ingen :S
&juste på tisdag ska vi till sthlm ;D
fast vi ska på mässa, så de blir nog inte så kul ändå ..
&jag har bara 400 förtillfället så de blir nog inge shopping för min del inte.
fy fan va mitt sommarlov kommer suga !
ska som sommarjobb plocka jordgubbar nånstans typ vid pappa .. 8-)
fast det är ju bättre än inget .. fast farmor sa att ja borde tjäna typ 3000 i veckan,
&jag har planerat att plocka i 2 veckor, så får ja 2000 av morfar för att ja har slutat bita på naglarna
(stolt över mig själv) sen sa väl pappa lite i sympati att ja kunde jobba hos honom en eller 2 veckor, &pappa brukar inte nåla med stålarna så det löser sig kanske ändå .. men ja kommer ju verkligen få göra massa
skir-göra :S
juste, en vecka ska ja vara barnvakt också .. så då sla ja ha en stor slant !!!
men men .. just nu äre inget ja ser fram emot direkt ..
hare fint, &hoppas ni haft en bra helg. HEJ

Kommentarer
Postat av: karin

jag vill också plocka jordgubbar! hur har du hamnat där? ^^

2007-05-13 @ 23:41:04
URL: http://peckisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0