torsdag

hajhaj
va väl ett tag se ja skrev kan ja tänka mig ..
i tisdags gjorde ja inte så mkt.. satt på blå valvet med becca&lina i hundra år typ haha
sen blev det desperate, det är så jääävla bra, jag älskart ! lite konstigt på slutet med edie :o
Igår, onsda slutade vi tidigt så jag promenixade hem efter skolan. Vid 5 gick ja till kps för att ha barngympa :)
påväg hem ringde ja mamma&fråga när hon kom hem för att göra mat för ja va hungrig som ett as. Nej hon skulle komma hem en timme efter att ja gjort  det. Så ja skulle får göra nån mat till mig själv, njae sa ja då. jobiogt när man är jättehungrig ! så då när vi lagt på &ja va nära på att börja grina (va verkligen jätte hungrig) då får ja en JÄVLA FÅGELBAJS I HUVET :@ fyfan va snuskigt det va, splaschad i hela huvet :( blev en lång dusch när ja kommit hem. Sen gick ja över till mormor&hämtade mat som ja bara behövde värma :)
idag har vi också slutat tidigt i skolan. Fick skjuts av lina hem till jenny, för idag vare städdax igen.
Och sen kom rikard&hämtade mig när ja va klar. Vi åkte till torggrillen&åt lite mat, sen släppte han av mig här hemma. Jag har föresten tappat bort min plånbok :s Hade den i skolan förut,& några timmar senare visste ja itne vart den va.. Har iaf ringt och spärrat kortet.
Kl 7 idag/ikväll sk aja möta lina på maxi för vi ska upp på lisas gympa&kolla. dom hade någon uppvisning av nått slag. Sen blire nog att skriva klart mitt PM som ja håller på med lite nu, eller aa snart iaf .
nej nu äre svenskan som kallar :(
hare fint, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0