Torsdag

godafton
sitter förtillfället& skriver stödord till mitt svenska muntliga imorgon.
går väl sådär. känns väl okej nu, men imorgon .. ajajaj va det inte kommer gå bra :P
Imorse vare nationella i engelska, &jag gjorde fel kom jag&lina fram till, bravo !
skippade den sista lektionen idag, jag&lina gick&fikade istället :)
gick på stan&köpte lite grejs sen gick jag hem. eller nej de gjorde ja itne alls det, för ja gick tillbaka till solan. Där mötte jag lisa, hon släpade med mig ner på stan igen, skulle ner till pressbyrån &köpte glarre.
sen gick vi hem till henne&åt upp allt :D satt&pratade lite osv.
Sen kom mamma&hämtade mig, åkte hem&fixa lite sen bar det av på en biltur hahahaah
fy i satan va det gick dåligt idag hahaha prejade nästan en annan hahaha, guud va vi skratta :P
då det ser inte så lovande ut inför morgondagens körlektion haha
jag gjorde helt pksyko saker när ja körde, massa saker ja aldrig gjort förut :/
sen åkte vi hem&lagade lite mat.
imorgon börjar jag vid 10 & så har ja ingen engelska så ja sltar lite tidigare iaf. sen åker ja till skogs.
så .. ha en bra helg :P hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0