Lördag

Hej hej
jag börjar väl med att berätta vad ja gjorde igår, fredag.
Efter skolan åkte ja till godislagret och köpte mig en stor godispåse.
Efter det tog ja mig en sväng till biblioteket, för första gången sen i 4an?
Lånade en ljudbok. Känner att ja behöver läsa lite mer bäcker, '
fast ja tänkte att ja kan lyssna på dom istället haha.
Sen åkte ja hem i det kalla vädret. Runt 6-7 kom lisa hit .. gjorde inte aså mkt.
kollade lite på idol &sådär,Sen kom rikard, sen somnade vi.

Vaknade imorse vid halv 12 när rikards mobil ringde, &han rusa iväg för att byta däck ..
jag gick upp&käka frulle och inte långt därefter åt vi mat..
Sen skulle mamma&mathilda ner på stan&fixa, så ja hänka på.
Lånade mormors bilså ja kunde köra :) gilar inte att köra våran bil nämligen.
jaa, vi va på stan då, sen åkte vi till coop, sen ut till huset.

Nu är ja hemma igen&gör inte sådär jätte mkt.
Tänkte sätta mig vid mitt PA igen eftersom ja ändå inte har nått att göra.
Hare gött, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0