Måndag

haj haaaj
jahaja, ja ska väl uppdatera från helgen..
var hos pappa, på fredagen var det plankstek som gällde mums !!
på lördagen var jag ute ganska mycket, hela förmiddan, när jag&thea byggde en koja i skogen. Eller snarare fortsatte på en annan. Vi gjorde den lite tjejigare ;) på eftermidagen vare övningskörning som gällde, & guuud va kul det va !
Ja&farmor åkte förbi en stor grusplan och åkte lite senare in där. hon tyckte att ja borde träna på att svänga snabbt liksom så vi åkte runt där&svängde. La ut massa greer som koner osv :D låter väl inge kul alls, men de vare :P
på söndagen gjorde ja inte alls mycket, jo juste jag, thea&william gjorde skålar. Av tidningspapper och tapetklister. Kul att pyssla lite :)
runt 4-5 kom farmor och jag körde in till stan. Körde på karlskogavägen lite, E18 alltså. och det gick förvånansvärt bra :D
jag tycker att jag är jätte duktig !

idag har jag varit i Karlstad med mina systrar.
Mamma kom&hämta oss vid station sen åkte vi vidare till bergvik.
kollade massa skor, hittade verkligen inga ja kunde tänka mig.
men precis när vi skulle ut ur stadium så hitta ja ett par :)
sen åkte vi hem..

imorgon äre först skola, efter en lagom sovmorgon till 11.50 ;)
sen efter skolan äre storstädning hos jenny.
och vid 9 sitter ja såklart vid tvn, DH !! :)

hare fint, hejdå

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0