tisdag, "kushuset"

hej hej..
skola idag som vanligt, gick till 4 ungefär.
sen tog ja min supercykel och åkte till familjen.
det va jätte kul :) Gabriel och Cornelia heter barnen :)
efter jag hade varit där i lite mer än 2 timmar åkte jag hem,
det var en lång väg ska ja tala om.
väll hemma blev det tacos som smakade väldigt bra
och efter ett tag kom amanda som sedan också var sällskap till DH
det är föresten så jävulskt bra !!

åååh nu är klockan sådär mycket igen, eller aa 22:30 lite mer
jag bestämde mig för att lägga mig tidigt ikväll, men icke
behöver min sömn. sover dessutom inge bra hemma.
jag sover seriöst bättre borta, i hårda sängar .. konstigt nog
nej nu blire några sidor i boken sedan kommer john blund hoppas jag.
hejs

gabriel: "nu har ja ont i magen, jag åker till kushuset "
söööt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0