Torsdag

hej hej
idag började jag 9:50.
slutare 11:15 !
jag, lina&linnea gick till thai och åt oss allt för mätta. iaf jag..
Jag orkade inte gå hem så ja följde med hem till linas nya lägenhet :)
myyysigt ! vi va vääldigt sletna båda två så det blev inte mkt gjort.
vid 4 började ja traska bort mot bilskolan och va sedan där i 2 timmar ..

va och hämtade mina grejer från H&M också.
allt va bra utom baskern, fattar inte varöfr a ens köpte den, a vet ju att ja inte passar ire.
men sak samma ..
Fick mig en tankeställare på teorin förut också, att de va så många som blev påkörda i trafiken för att dom inte hade några reflexer, så nu har ja tre stycken haha.

nej nu blire svenska, måste komma på va ja ska prata om på nationella ...
godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0