torsdag

Hej hej
praktiken idag har gått bra, som vanligt :)
efter att ja slutat så åkte ja&rikard till skärgårn där vi åt glass&så
åte hem till honom en sväng sen efter ett tag så skjutsade han hem mig eftersom
min moster var barnvakt och ja skulle "lösa av" henne :P
igår hittade ja, än en gång, en äcklig jävla spindel. jag är inte "rädd" för spindlar men domhär
är fan snuskiga. och stora som berg dessutom. blä !
ojsan hopsan, nu gick det precis förbi en hop med nyfikna människor förbi vårat hus
och kikade in. fast ja börjar vänja mig ..............
ännu en dag med härlig sol och det känns som sommaren äntligen är här !
i helgen va det meningen att ja skulle vara barnvakt på lördan, men som tur är ställde
carina (moster) upp för min skull (A) :D så nu kan ja gå ut ändå :P
nej nu ska ja dra mig tillbaka, kolla runt lite, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0