vecka 15

godmorgon
eftersom ja vaknade halv 1 igår "morse" så vare inte så lätt att sova igårkväll.
kände mig trött så ja gick&la mig och kollade på en film direkt efter att ja duschat,
klockan va kanske halv 11 eller nått. tröttnade på filmen, försökte sova, lyssna på ipoden - som sedan la av eftersom den inte va laddad, sen kolla ja på tv, som inte bjöd på sådär öör mycket ..
men tillslut somnade jag, men ja vette tusan va klockan kan ha varit.
imorse iaf så skulle ja lämna mathilda, vi låg och kolla på tv en stund, sen flög ja upp. KLOCKAN ÄR JU HALV 8 !??! mathilda måste vara på dagis innan 8 eftersom hon äter frukost där. haha hon har nog aldrig gjort sig iordning sådär fort alltså :P men visst hann vi, 5 min i 8 va vi på dagis minsann :P och sen när stckarn skulle vinka hejdå så klämde hon hela handen i dörren :( men det gick bra sen när vi blåste lite.
har tid över därför siter ja här, äter lite frulle, korvbröd och juice (Y). bussen går 9.05 så det är ett tag kvar ..
kommer till station vid halv ungefär, går nog till skolan&kollar om susanne är där, så ja kan lämna mitt PA, så slupper ja göra det på lunchen, annars skulle ja gå från lindex och äta på en kvart? ja tror faktiskt inte att ja hinner.
nu ska ja kolla va det blir för kläder för dagen, hejdå
föresten så är det bara 8 veckor kvar till studenten ! :D

Ricky Martin och Meja - Private Emotions


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0